~ Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku. Limpahi daku dengan rahmat dan keredhaanMu. Berikanlah kekuatan untukku menempuh segala ujian daripadaMu melalui kesabaran yang tiada terbatas. Tetapkanlah imanku hanya pada jalanMU.. di dunia dan di akhirat.. amiin.. ~

Saturday, November 29, 2008

Janji Yang Tertangguh..

Adakalanya kesibukan menyebabkan janji yang terlafaz atau terlakar sering tertangguh untuk ditunaikan sehingga ada hati yang mungkin kian menjauh.. bukan tiada kesudian yang bermukim di hati namun.. tanggungjawab yang tergalas menuntut agar janji yang dibuat terpaksa dilupakan buat seketika.

buat kak iris.. yang kian dekat di hati walau tak pernah bersua.. juga buat kamezaim yang sentiasa sudi mengunjungi laman Qasih.. terima kasih buat kalian..

di sini.. Qasih tunaikan janji yang tertangguh.. seadanya.. tiada yang lebih sempurna melainkan Dia.. kerana itu.. hanya ini yang mampu Qasih berikan kerana Qasih hanyalah hamba-Nya yang jauh dari kesempurnaan..


1.take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
2.don't change your clothes, don't fix your hair..just take a picture
3.post that picture with NO editing
4.post this instruction with your picture
5.tag 10 people to do this.

2 comments:

Kamezaim said...

mana aci, ini sudah melanggar peraturan! gambar mesti tanpa sebarang "edit".. tak aci!! tak aci!! tak puas hati!! geramnye.............

AzmaMurni Aziz said...

wahai kamezaim..
Qasih tak edit sikit pun.. Qasih ambil dengan webcam masa kat sekolah.. betulll..Qasih tak tipuuuu...