~ Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku. Limpahi daku dengan rahmat dan keredhaanMu. Berikanlah kekuatan untukku menempuh segala ujian daripadaMu melalui kesabaran yang tiada terbatas. Tetapkanlah imanku hanya pada jalanMU.. di dunia dan di akhirat.. amiin.. ~

Friday, January 23, 2009

Hanya DOa


Aku tak punya kekuatan untuk bercerita lagi
aku tak punya kekuatan untuk berhujah lagi
aku telah bisu dari berbicara
aku telah bisu dari berkata.

Semalam
aku masih punya hati
agar tak mati.

Semalam
aku masih punya jiwa
agar tak kecewa.

Semalam
aku masih punya rasa
agar tak binasa.

Hari ini
aku hanya
punya
satu
.
.
.
DOA.


2 comments:

ryann said...

terakhir....hanya doa yang ada

AzmaMurni Aziz said...

ya ryann.. hanya doa.. dan Dia.. hanya itu yang tinggal bila kesendirian semakin menguasai diri.