~ Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku. Limpahi daku dengan rahmat dan keredhaanMu. Berikanlah kekuatan untukku menempuh segala ujian daripadaMu melalui kesabaran yang tiada terbatas. Tetapkanlah imanku hanya pada jalanMU.. di dunia dan di akhirat.. amiin.. ~

Saturday, May 19, 2012

~ TeRiMa KaSiH TUHAN.. ~

Hari ini genap 36 tahun aku diberikan peluang untuk bernafas di bumi Allah ini melalui kasih dan pengorbanan seorang ibu yang tidak pernah kutemui. Namun tidak sekalipun kusesali akan ketiadaan itu kerana tanpa seorang ibu di sisi telah mengajar aku erti tabah. Aku menjadi manusia kental yang berjiwa halus. 

 TeRiMa KaSiH TUHAN..
kerana dampingkan aku kekuatan 
tika aku sendirian
kerana berikan aku keyakinan 
tika semangatku hampir goyah
kerana titipkan keimanan tika jiwaku kian leka
kerana anugerahi aku dengan kasih dan sayang
daripada setiap insan yang ada di sisi
sejak Engkau berikan nafas ini padaku.

TeRiMa KaSih TUHAN..
kerana berikan aku anugerah terindah
ISLAM sebagai agamaku..

2 comments:

priaprai4444@gmail.com said...

aslkm..

Selamat Ulang Tahun dinda Qasih..
Didoakan semoga dipanjangkan usia dgn rahmat keberkatan Ilahi.. Semoga dipelihara kesihatan, keselamatan & kehidupanmu.. Semoga dilimpahi rezeki yg berkah.. Semoga dikurniai ketenangan & kesenangan.. Semoga dipimpini taufiq hidayah Tuhan.. Serta semoga beroleh kebahagiaan di dunia & akhirat.. Aamiin.

(Simpati dgn kisahmu, namun itulah kemanisan yg dinda kecapi hingga menjadi insan pendidik yg bermanfaat kpd insan yg lain. Semoga memori lara dulu adalah pendorong kebahagiaanmu di hari muka..)

Qasih said...

wslm..

Terima kasih Abg Am kerana sentiasa mendoakan.. Semoga limpahan rahmatNya juga akan sentiasa memayungi Abg Am sekeluarga..Aamiin.