~ Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku. Limpahi daku dengan rahmat dan keredhaanMu. Berikanlah kekuatan untukku menempuh segala ujian daripadaMu melalui kesabaran yang tiada terbatas. Tetapkanlah imanku hanya pada jalanMU.. di dunia dan di akhirat.. amiin.. ~

Sunday, February 20, 2011

~ Mencuri RuAnG ~



Pulang dari tempat pekerjaan, terus sahaja dengan perancangan asal untuk menonton wayang. Moga waktu santai itu mampu memberi sedikit tenang tatkala rasa begitu menghimpit dengan urusan yang tak pernah usai. Tekanan demi tekanan yang seakan tidak akan pernah mahu berhenti, sudah cukup untuk semakin melunturkan seluruh jiwa.

Memilih genre seram bercampur komedi benar-benar menghilangkan segala yang berselirat dalam minda. Pertama kali menjerit tanpa sedar kerana melayan rasa terkejut yang tidak tersangka diselangi dengan ketawa yang tidak mampu ditahan-tahan lagi.. benar-benar melepaskan segalanya. Aku jadi lupa seketika pada segala yang menyesak dada.

Juga menonton filem ini membuatkan aku inginkannya lagi.. pada rasa yang aku tinggalkan setelah melangkah keluar dari tempat itu.. :)

2 comments:

ryann said...

tengok jugerr

Qasih said...

ryann..

jom tengok 127 hours.. :)